lauantai 25. kesäkuuta 2011

Arvonta Suoritettu! JA TaDaa!!!

Ensimmäisenä haluan kaikkia osallistujia Kiittää & Kumartaa! Olen erittäin otettu, että blogiani lukee huimat 22 ihmistä + muut anonyymit siihen päälle. Maaliskuussa 2011 siirryin vuodatuksen puolelta bloggeriin ja näin nopeasti täyttyi 2000 lukukertaa.

En nimittäin olisi uskonut, että noinkin moni lukee blogiani, koska blogit, joita itse selailen ja netissä etsiskelen ja vertailen omiin tuotoksiini, niin eihän mun tuotokset niin hienoja ole. Ja mie, kun en kirjoittele kieliopillisesti. Vaan mitä sylki suuhun tuo :). Enimmät kirjoitushäröt yritän poimia poikkeen.

Blogikommentit, joita olen tässä ajan myötä saanut, niin ne on saanut jatkamaan blogin kirjoittelua ja uskaltanut jopa jonkinlaisia kuvia töistä ottamaan. Tämä on kuitenkin toiminut jonkinlaisena päiväkirjana. Kyllähän tuota tekisi mieli purkaa syvimmät tuntonikin, mutta jospa mie ne jättäisin hieman vähemmälle. Mutta mie oon niin otettu kaikista kommenteista, joita olen saanut!


Mutta Pidemmittä Puheitta. Paljastan vihdoin ja viimein voittajat. Emma, Suvi-Tuuli & Milka arpoivat voittoarvat. 

Ensimmäisenä arvottiin Rinsessa Kämmekkäät:



Kämmekkäät Voitti Metkat.

Seuraavana arvottiin kaksi (2) nuppineulatyynyä

Nuppineulatyynyn voittivat:

&

Linda & Sirpa: Laitatteko minulle tulemaan yhteystietonne & väritoiveen nuppineulatyynyyn.

Metkat: Laitatko minulle tulemaan yhteystietosi, niin lähetän kämmekkäät heti, kun saan vasemman käden kämmekkään valmiiksi.

heidi.olkila@gmail.com


Kiitoksia Kaikille Osallistujille & Mukavoo Loppu Viikkoa!

3 kommenttia: