tiistai 10. tammikuuta 2012

4. & 5. UWAtyöt aloitettu

Eilen aloitin kaksi seuraavaa UWAtyötä. Ja eihän sitä ole missään sanottu, että minkä verran pitää saada työtä tehtyä, että on riittävästi aloitettu. Minä tosiaan olen vain aloittanut. Milloin saan valmiiksi, niin se on jo oma juttunsa.

3. UWAtyö eli Pihlapipo on valmistunut, mutta siitä ei ole vielä kuvaa laittaa, kun esikoinen on sen ottanut ja eiliset kuvaukset epäonnistuivat. Pipon tupsun kanssa on ongelmia. Minä en osaa kiinnittää tupsua..

Neljäntenä UWAtyönä aloitin polysemiakämmekkäät.

Lanka: Gjestal Bris (50% villa & 50% soija)
Kuten huomaatte: Aloitettu on ;)

Viidentenä UWAtyönä aloitin toisen pihlapipon. Pitäähän Suvi-Tuulin saada omansa, kun kerran löytyi sopiva lanka. Värinä en kyllä ole niinkään varma, mutta katsotaan, mitä neiti on mieltä, kun pipo on valmis. Jospa tupsunkin osaisin kiinnittää paremmin.

Lanka: Novita Tempo

-------------------------------------------------

Tervetuloa kaikki uudet lukijat!
Kohta joudun järjestämään toiset arpajaiset, koska, kun on 80 lukijaa, niin silloin tulee uusi arvonta. Mutta mitähän laittaisin palkinnoksi. Ehdotuksia?
En ole ajatellut, että minulla näin nopeasti olisi näin paljon lukijoita! Olen otettu, jos todellakin niin moni käy vilkaisemassa jorinoitani.

Tällä hetkellä on 94 arpalipuketta ja aikaa on vielä rutkasti osallistua arvontaan! Ja miten paljon on tullut ehdotuksia neuleohjeista. Tarkkasilmäiset ovat jo huomanneetkin, että Pihlapipo on yksi ehdotetuista. Monet ehdotukset ovat olleet sellaisia, joita olen miettinyt tekeväni ja jospa minä joskus rohkaistun edes yrittämään. Mm. annis-huivi, haruni, seijap:n lapaset yms.



1 kommentti:

  1. Polysemiakämmekkäät on kiva malli, helppo mutta näyttävä.

    Tupsun teko ja kiinnittäminen on minullekin vaikeaa, siksi kai en niitä teekään :D

    VastaaPoista