torstai 22. syyskuuta 2011

Tunnustuksia ropisee. Kiitos!

Mie sain Lilalta ja Kreivitär Mortiannalta, Webalta & Haaveilua ja villalankaa -blogilta seuraavan näköisen tunnustuksen:


Kiitos lähettäneille!

Tunnustuksen saajan pitää kiittää tunnustuksen antajaa,
antaa tunnustus 8 bloggaajalle ja kertoa 8 asiaa itsestään, joita ei ole
aiemmin kertonut.

Tässäpä minun 8 tunnustustani:

1. Olen käyttänyt punaisia nahkahousuja =X
2. Haluan kaikille pelkkää hyvää. Haluan ilahduttaa toisia.
3. Olen laiska.
4. Haluaisin hypätä benji-hypyn.
5. Tykkään suklaasta (kukapa tätä ei tiennyt)
6. Haaveena olisi joskus asua omakotitalossa.
7. Olen hajamielinen.
8. Minulla on lävistyksiä :).

Haluan antaa tämän tunnustuksen seuraaville blogeille:

6 kommenttia:

  1. Kiitos lämmin. Tunnustuksia on niin kiva saada, olen mahdottoman huono näitä jatkamaan, vinkkaan, josko tuo sisko sais aikaiseksi..

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos paljon! Yritän vielä tänään saada aikaiseksi oman tunnustukseni...

    VastaaPoista
  3. Kassi on pysynyt hyvin kasassa. Elokuun loppuun asti sitä käytin päivittäin, sitten oli pakko vaihtaa vähän syksyisempään! ;)

    VastaaPoista
  4. Minä muistan ne sun punaiset nahkahousut! :D Mulla tais olla ne lainassakin johonkin juttuun, en muista mihin. :P

    VastaaPoista
  5. Samainen tunnustus myönnetty sinulle myös minun blogissa.

    VastaaPoista