perjantai 9. syyskuuta 2011

4. viikko takana - Hyvä minä!

4. Viikko (3.9.-9.9.2011)
Aloituspaino: 72.9 kg
2.9.2011: 70.7 kg
9.9.2011: 69.4 kg
Pudotusprosentti: 1.84 %
Bmi: 26.12 (lievä lihavuus)

Aivan mahtava tunne! Alle 70 kg!!! Viikossa tippui sitten -1.3 kg. Ajattelin jo, että paino on noussut, jota todellakin hieman pelkäsin. Suunta on ainakin oikea.

Dieettiäni muutan niin, että joko perjantai tai lauantai on mässäilypäivä. Ei ole minun juttu jättää kaikkia herkkuja kokonaan pois. Luultavasti tuo herkkukielto on tehnyt sen, että kun muut ovat herkutelleet (syöneet pizzaa, karkkia yms), niin itsellä ihan mahdoton himo tullut niihin. Tosin en ole niitä ottanut, vaan itsekuri on pitänyt.

Pienestä se ihmismieli piristyy. Pääsin alle 70 kg, joka on todellakin eteenpäin! Painoin alle 70 kg ennen kuin aloin odottamaan Hinniä ja siitähän on jo jonkin aikaa.

Hyvä minä! Ja tsemppiä muille painon kanssa kamppaileville!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tänään 9.9.2011 Suvi-Tuuli täyttää 6 vuotta. 
Synttärit vietimmekin jo viime viikolla ja tänään neiti vei eskariin kaikille tikkarit ja domino-keksejä. Eilen oli tarkoitus tehdä täytekakku, kun tullaan esikoisen vanhempainillasta kotiin, mutta onneksi kaupassa älysin, että ei minulla ole kakkulautanen + kupua, kun ne ovat pakkasessa :).

Niin se aika vain menee. Mutta Suvi-Tuuli on kyllä niin voimakas tahtoinen prinsessa, kun voi vain olla.





Sitä ei kyllä pitäisi vauvakuvia katsoa ollenkaan.. Minun krooninen vauvakuume oli jo mennyt piiloon, mutta nyt se alkaa nostamaan taas päätään. Eilen vanhempainillassa oli aivan ihanan suloinen pieni vauva vieressä. Se tuhina <3.

------------------------------------------------------------

Vielä viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä:

Hän, joka bongaa luvun 5000 kävijää, niin hänelle on jonkinlainen yllätys tiedossa. 
Ja, kun tuo 5000 tulee täyteen järjestän jonkinlaisen arvonnan. Arvontaa odotellessa siis!

Olkaahan tarkkana kuin porkkanat!

10 kommenttia:

  1. onnittelut molemmille! On ihana tunne, kun paino putoaa. ja kyllä herkkupäivät on ihan asiallisia, ei saa olla liian ankara itselleen. :)

    VastaaPoista
  2. minä olin 4957... Onnea pudotussaavutuksesta, mulla paino junnaa paikallaan, en oo tarpeeksi tiukkaa niskaotetta itsestäni vielä saanut... Onnittelut myös Suvi-Tuulille synttärin johdosta!

    VastaaPoista
  3. Onnittelut molemmille. Milloinhan minä saisin itseäni niskasta kiinni...

    VastaaPoista
  4. 4970 laskurissa. Vielä 30 tasalukuun ;-)

    VastaaPoista
  5. Lumppumaakari: Kiitos!

    Maria: Kiitos!

    Katjuksa: Onneksi ei kuitenkaan ole lisää tullut. Tsemppiä sinulle!

    Neule-Kirppu: Se niskasta kiinni ottaminen on vaikeaa.. Toinen minulle on tuo siivoaminen..

    seijap: Nyt on jo lähellä ;)

    VastaaPoista
  6. Nyt näyttäisi laskuri lukua 5002... Ehtiköhän kukaan ennen minua? :)

    VastaaPoista
  7. Näyttäis siltä, et ehdin eka. :D

    Onnittelut tuosta painonpudotuksesta. Ja onnea viel Suvi-Tuulillekin. :)

    VastaaPoista
  8. Kymmenellä meni ohi. Eilen alle ja tänään yli...

    VastaaPoista