keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Kirjahankintoja

Olen sitten mennyt tilaamaan itselleni pari uutta kirjaa kirjahyllyyni. Ei kirjaston kirjoja voi itsellä pitää ikuisuuksia. Minusta on niin kiva ihastella kuvia ja toivoa, että osaisi itsekin tehdä.

 Tästä kirjasta löytyy ihania mekko-ohjeita. Nukeille, lapsille ja sitten on myös erilaisia lelujen ohjeita, vinkkejä ja vaikka mitä. Itse olen vasta muutaman elina-mekon kaavat leikellyt, mutta pitäisi löytää aikaa ompelemiseen..

Tämän kirjan ohjeita ei voi kuin ihailla! Tämä kirja minunkin piti vain saada, kun muillakin on :D.

Vielä pitää saada hankittua joskus Kinuskikissan kirja omalla signeerauksella, niin sitten taas riitää kirjat vähäksi aikaa.

7 kommenttia:

  1. Mulla on se Kinuskikissan kirja, mutta tuon sukkia. rakkaudella haluaisin ehdottomasti omaan hyllyyni! (Harmi vaan että hylly on purettu ja viety säilöön toistaiseksi määrittelemättömäksi ajaksi.. ei voi hirveesti harmstrata siihen uusia kirjoja..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sukkia.rakkaudella -kirjassa on kyllä kaikki mallit sellaisia, jotka haluaisin tehdä :).

      Poista
  2. Minulle kans kotiutui mekkotehdas kirja, tänään. pakko laittaa jo illasta joku mekko toteutukseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jään odottelemaan, että minkä mekon esittelet ensimmäisenä :). Mie oon vasta leikellyt kaavoja. pitäisi ommellakin.

      Poista
  3. Näissä on aina kivan näkösiä luomuksia.Itsellä ei vaan aikaa ja kärsivällisyyttä riittäis ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En miekää tiiä, että osaanko, mutta minusta noita kirjoja on niin ihana vaikka vain selailla :)

      Poista
  4. Tuo mekkotehdas vaikuttaa aivan ihanalle, mutta toistaiseksi olen jättänyt sen kirjakauppaan kun ainoa lapsi on poika..

    VastaaPoista